Nuffnang

Bicara Saya

Assalamualaikum ;-)

salam sayang dari ayuzan buat peminat-peminat felt craft yg sudi menjengah teratak kecil ayu ni.

jika ada yang berkenan di hati.. bolehlah terus hubungi saya di alamat email : ayuzan@hotmail.com & sebarang pertanyaan akan dibalas secepat yang termampu. Atau lebih mudah terus ke FB AYU ZAN Gallery untuk hubungi saya..insya allah..

**harga dipaparkan belum termasuk kos penghantaran. kalau tinggal di area Muar/ Permas Jaya, Johor..bolehla buat own collection dengan saya..itupun kalau kena time saya balik kampung(muar). kalau x.. pos je la ya. =)

**payment dibuat melalui CIMB, Maybank & Bank Rakyat.. tempahan melebihi RM50 perlu bayar 1/2 sebagai deposit.

Love,
Ayu Zan

Wednesday 28 August 2013

Bantal Bantal Comel

 love. ni material flannel..
ni felt ya. saiz A4. murah je. rm 20

ni flannel. for babies.. rm 18 sahaja. size kecil. 12cm*30cm

ni love size 25*30 harga rm25


yang ni cotton. ni customer order sebagai hadiah untuk wedding kawan dia. sepasang rm 50. 
postage rm10. ni cotton ya.. ssuai ltk dlm kereta..sesak2 bole buat tido.hehehe.. saiz 32cm*32cm

No comments:

Iklan Nuff