Nuffnang

Bicara Saya

Assalamualaikum ;-)

salam sayang dari ayuzan buat peminat-peminat felt craft yg sudi menjengah teratak kecil ayu ni.

jika ada yang berkenan di hati.. bolehlah terus hubungi saya di alamat email : ayuzan@hotmail.com & sebarang pertanyaan akan dibalas secepat yang termampu. Atau lebih mudah terus ke FB AYU ZAN Gallery untuk hubungi saya..insya allah..

**harga dipaparkan belum termasuk kos penghantaran. kalau tinggal di area Muar/ Permas Jaya, Johor..bolehla buat own collection dengan saya..itupun kalau kena time saya balik kampung(muar). kalau x.. pos je la ya. =)

**payment dibuat melalui CIMB, Maybank & Bank Rakyat.. tempahan melebihi RM50 perlu bayar 1/2 sebagai deposit.

Love,
Ayu Zan

Monday 2 September 2013

Keychain Kereta


keychain kereta ada 2 jenis.

kalau 2 belah depan dan belakag ada bentuk corak kereta.. harga RM 4.00
untuk yg atas ni, ayu buat yg depan je ada design kereta. belakang dia kosong je.. RM 3.50. - 3 biji RM10.

No comments:

Iklan Nuff